Shopping bag 0 producten: €0.00
Afrekenen


Retouren
Net zoals klanten in onze winkel uitgebreid kunnen passen, vinden we ook dat shoppers via onze webshop thuis moeten kunnen passen en moeten kunnen ruilen als het niet past.
 
Je hebt dan ook 7 dagen de tijd vanaf het moment dat je jouw artikel hebt ontvangen om het te retourneren.
Volg daarvoor onderstaande stappen:

  1. Log in op je account bij AllureStyliste.nl en klik op  'Bekijk uw bestellingen'.
  2. Klik op de factuur voor het product dat je wilt retourneren, en print de factuur uit.
  3. Plaats het artikel in de oorspronkelijke verpakking.
  4. Voeg de factuur die je hebt uitgeprint en die bij de artikelen hoort in de verpakking. Let op: Zonder deze factuur weten wij niet dat het artikel van jou afkomstig is en kunnen we ook niet terugstorten!
  5. Als je geen account hebt aangemaakt voeg dan een kopie bij van de originele factuur die je hebt ontvangen met de bestelling.
  6. Sluit de verpakking goed af met tape.
  7. Bij levering van je artikel vind je een Retouretiket met het adres van Allure Styliste te Baarn. Plak dit etiket duidelijk zichtbaar aan de buitenkant van het pakket.
  8. Breng het pakket naar het postkantoor en verzend het artikel voldoende gefrankeerd en aangetekend, het risico van retourzenden blijft bij degene die de zending retourneert.

Je retouraanvraag wordt in behandeling genomen ter acceptatie als wij jouw artikel in de originele staat hebben ontvangen. Als voldaan is aan alle spelregels voor het retourneren dan storten wij jouw geld terug. Wij houden je via de mail op de hoogte van de status van jouw retourzending.

Verzending per Post
We adviseren je om het pakket te verzekeren bij verzending: jij bent verantwoordelijk voor schade aan- of kwijtraken van de artikelen totdat wij ze retourontvangen. Allure Styliste kan op geen enkele wijze verantwoordelijk worden gehouden voor het kwijtraken of beschadigd raken van artikelen of pakketten.

Let op: Niet gefrankeerde zendingen worden niet in ontvangst genomen en niet gecrediteerd. Het risico van retourzenden blijft bij degene die de zending retourneert.

Ruilen in de Winkel in Baarn
Je kunt jouw artikel natuurlijk ook gewoon ruilen in de winkel van Allure Styliste in Baarn. Het voordeel daarvan is dat je direct kunt passen en het scheelt je verzendkosten. Het bedrag van de aankoop via de Webshop wordt altijd in zijn geheel teruggestort via dezelfde weg als dat het is betaald, er kan dus geen betaling van de webshop worden teruggegeven in de winkel in Baarn. Je nieuwe artikel wordt ook weer apart afgerekend in de winkel in Baarn.

Creditering aankoopbedrag
Bij creditering van het aankoopbedrag wordt het bedrag altijd gecrediteerd via dezelfde weg als bij de betaling, dus naar de dezelfde bankrekening (als je met iDEAL betaald hebt) of creditcard waar de betaling vandaan kwam. Terugstortingen worden zo snel mogelijk gedaan, naar een bankrekening gebeurt dat binnen vijf werkdagen en naar een creditcard in drie weken. In de winkel van Allure Styliste te Baarn kan nooit creditering plaatsvinden voor artikelen die via de Webshop zijn besteld.

Bestel je uit het buitenland? 
We adviseren je om te kiezen voor een veilige en bekende koerier, te verzenden met Track & Trace en je order met verzekering naar onderstaand adres te retourneren. Allure Styliste vergoedt de retourkosten vanuit het buitenland niet.

Allure Styliste
Brinkzicht 26
3743 EX Baarn
The Netherlands

Let op! Wij hebben ook spelregels voor het retourneren
Wij willen onze artikelen altijd onbeschadigd en ongedragen verkopen. Dat geldt dus ook voor geretourneerde artikelen, deze moeten wel weer kunnen worden verkocht in de winkel of webshop.
Om voor teruggave van het aankoopbedrag of een ruiling in aanmerking te komen, gelden dan ook onderstaande voorwaarden voor het teruggestuurde artikel:

  1. Het Nieuwlabel dient nog onbeschadigd aan het artikel bevestigd te zijn.
  2. Het artikel moet ongebruikt of -gedragen zijn en de originele verpakkingsmiddelen zijn nog intact.
  3. Er zitten geen vlekken of geuren (bijvoorbeeld rookgeur of parfum) op het artikel. Het artikel is niet gewassen.
  4. Het artikel is niet beschadigd door het passen.
  5. De zolen van schoenen moeten onbeschadigd zijn. (Schoenen moeten worden gepast op een zachte ondergrond.)
  6. De (schoenen-) doos of andere originele verpakking van het artikel is onbeschadigd.
  7. Prijskaartjes, labels, etiketten en andere bevestigde kaartjes zijn nog aan het product bevestigd en onbeschadigd.
  8. Oorbellen kunnen vanwege hygiëneredenen niet geretourneerd worden.
  9. Je bent zelf verantwoordelijk voor schade aan- of vermissing van de producten totdat ze ons hebben bereikt.
  10. Indien je het artikel beschadigd ontvangt, dien je dit met spoed en uiterlijk binnen 48 te melden aan de klantenservice. Na 48 uur kan geen aanspraak meer worden gedaan op de verzekering voor het verzenden.

Bij retourontvangst van een artikel vindt altijd een grondige inspectie plaats door twee personeelsleden. Allure Styliste behoudt zich het recht voor om eenzijdig vast te stellen of aan alle spelregels voor retourneren is voldaan. Bij overtreding van één van bovenstaande spelregels, wordt de retourontvangst niet geaccepteerd en ontvang je het artikel weer terug via de post met opgave van de reden. Er vindt in dat geval geen terugbetaling van het aankoopbedrag plaats.