Shopping bag 0 producten: €0.00
Afrekenen


Klantenservice

Als je vragen hebt over een artikel, maat, kleur, of iets groot of klein valt of over wat dan ook: twijfel niet maar bel ons! Ook als er iets niet goed gaat met een verzending willen we dat heel graag horen. Lees voor het aankopen en retourneren ook altijd goed de voorwaarden op deze site, daarin maken we alles zo helder mogelijk.

Allure Styliste is bereikbaar via onderstaande contactgegevens. Je kunt altijd langskomen in de winkel in Baarn. Als je een email stuurt heb je binnen 24 uur antwoord. Telefonisch zijn we ook altijd bereikbaar maar mocht het in de winkel erg druk zijn dan bellen we je op een later tijdstip even terug, spreek dan je naam en nummer even in zodat we je weten te bereiken.

Retouren
Net zoals klanten in onze winkel uitgebreid kunnen passen, vinden we ook dat shoppers via onze webshop thuis moeten kunnen passen en moeten kunnen ruilen als het niet past.
Je hebt dan ook 7 dagen de tijd vanaf het moment dat je jouw artikel hebt ontvangen om het te ruilen of te retourneren. Meer informatie...

Klachten
Het team van Allure Styliste werkt er hard aan om te voldoen aan alle wensen van onze klanten. Het kan echter voorkomen dat iets niet naar wens verloopt of dat een artikel niet fungeert zoals het zou moeten.

Neem in dat geval contact met ons op via het contactformulier.

Lees ook altijd even de meest gestelde vragen en de voorwaarden die gelden bij aankopen via de webshop van Allure Styliste, wellicht vind je daar al het antwoord op jouw vraag of klacht.
We zullen er alles aan doen om een eventuele klacht in alle redelijkheid te beantwoorden en te behandelen.

Verzendkosten

Bij het aankopen van een artikel worden er geen verzendkosten gerekend voor de verzending naar jouw postadres binnen Nederland. Voor verzending naar het buitenland worden extra kosten gerekend bij de aanschaf. Mocht je het artikel willen retourneren of ruilen dan zijn de verzendkosten voor jouw rekening.

We adviseren je om het pakket te verzekeren bij verzending: jij bent verantwoordelijk voor schade aan- of kwijtraken van de artikelen totdat wij ze retourontvangen. Allure Styliste kan op geen enkele wijze verantwoordelijk worden gehouden voor het kwijtraken of beschadigd raken van artikelen of pakketten.

 

Let op: Niet gefrankeerde (retour-) zendingen worden niet in ontvangst genomen en niet gecrediteerd. Het risico van retourzenden blijft bij degene die de zending retourneert.

Betaalmogelijkheden

Op deze webshop kan worden betaald met IDeal (alle aangesloten banken), Visa en Mastercard.

In het geval van retourneren of ruilen wordt het aankoopbedrag altijd gecrediteerd via dezelfde weg als bij de betaling, dus naar de dezelfde bankrekening (als je met iDEAL betaald hebt) of creditcard waar de betaling vandaan kwam. Terugstortingen worden zo snel mogelijk gedaan, naar een bankrekening gebeurt dat binnen vijf werkdagen en naar een creditcard in drie weken. 

In de winkel van Allure Styliste te Baarn kan nooit creditering plaatsvinden voor artikelen die via de Webshop zijn besteld.


Contactgegevens

Adres


Telefoon
Email

Allure Styliste

Brinkzicht 26

3743 EX Baarn

035 5431 811

Info@AllureStyliste.nl


Openingstijden
Maandag t/m Vrijdag 
Zaterdag

10.00 tot 18.00 uur

10.00 tot 17.00 uur


Algemene voorwaarden
Allure Styliste conformeert zich aan alle gangbare voorwaarden voor de thuiswinkel branche, zoals gesteld door de Consumentenbond en Mitex. Wij proberen alle voorwaarden en huisregels zo helder mogelijk en vindbaar te maken op deze site. Mochten er toch onduidelijkheden zijn, neem dan direct contact op via bovenstaande contactgegevens. 

Klik hier voor de voorwaarden van AllureStyliste.nl

Veel gestelde vragen

Hoe weet ik of de maat goed is?

Als je twijfelt over welke maat je hebt, dan kan de maattabel je misschien helpen. Meet de omvang in centimeters rondom je borst, taille, heup en zoek in de tabel je bijbehorende maat op. De collectie van Allure Styliste is zeer gevarieerd en kent labels uit verschillende landen. De maten per land verschillen nogal van elkaar dus hebben we ook alle verschillende maten onder elkaar gezet in één tabel. We hopen dat je er uit komt, mocht je toch echt heel erg twijfelen over de maat, dan kun je altijd contact opnemen met ons om even af te stemmen of langskomen in de winkel om te passen.

Op welke manier kan ik betalen?

Als u een product wilt kopen, dan kunt u het product toevoegen aan uw winkelwagen. Vervolgens kunt klikken op afrekenen en het betalingsproces doorlopen, dit kan zonder een account aan te moeten maken. Betalen kan uiteraard ook als u ingelogd bent met uw persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord, heeft u die nog niet: maak dan eerst een account aan, het voordeel is dat u dan uw facturen kunt inzien en favorieten kunt bewaren. Betalingen geschieden op een veilige betalingspagina (https) middels iDEAL, Mastercard of Visa. Via iDEAL kan veilig worden betaald vanaf onder andere de Rabobank, ABN, ING, SNS en Van Lanschot.

Betaal ik verzendkosten?

Nee, niet bij het verzenden van producten naar uw afleveradres. Het aanbod van Allure Styliste is inclusief BTW en kosten voor aflevering, ofwel het verzenden van producten naar uw afleveradres is kosteloos. De kosten voor het retourneren van producten aan Allure Styliste, zijn wél voor rekening van de klant (tenzij u uiteraard het product zelf aflevert in de winkel van Allure Styliste te Baarn). Let op: niet gefrankeerde retourzendingen worden niet in ontvangst genomen en niet gecrediteerd. Het risico van retourzenden blijft bij degene die de zending retourneert. Lees bij het retourneren van producten altijd eerst goed de richtlijnen voor Retourneren door.